Home Escola
Escola

PROJECTE SABÓ

Bon dia famílies del Gaudí,
Els nens i les nenes de 6è estem fent un projecte molt important per a nosaltres: el PROJECTE SABÓ. Hem preparat aquest vídeo per explicar-vos totes les coses que hem fet i el més important: el motiu pel qual ho estem fent.
Esperem que us agradi.
Els nens i les nenes de 6è.

SABÓ GAUDÍ 100% ARTESÀ

Aquest és el cartell publicitari que hem fet els nens i les nenes de 6è per promocionar i vendre els nostres sabons.

Darrera actualització de diumenge, 1 de desembre de 2019 20:30

CELEBREM SANTA CECÍLIA

El passat 22 de novembre va ser Santa Cecília, el dia de la música, i  ho vam voler celebrar tots junts.

Vam anar al gimnàs i vam sentir la cançó  “Juga, juga” de Xiula que, al llarg de la setmana, havíem après (i que hem volgut relacionar-la amb el nostre projecte global de centre: EL JOC). Vam seure al terra formant 3 cercles concèntrics i vam cantar la cançó tots junts. Cada classe havia portat una lletra decorada i, totes juntes, formaven la frase: DRET AL JOC!!

Després vam jugar tots plegats amb les joguines que els nens i nenes havien portat de casa per compartir.

Mireu què bé que ens ho vam passar!

;

Darrera actualització de dimarts, 26 de novembre de 2019 15:38

LA CASTANYADA

Aquí teniu un vídeo de les activitats que s'han fet a l'escola per la Castanyada.

Algunes van ser compartides entre cicles i d'altres amb l'ajuda dels padrins als fillols.

TAmbé van comptar amb la participació de les famílies, tant per acompanyar a la sortida dels més petits, com per ajudar a fer els panellets a cicle inicial i mitjà, i les galetes i pastissos a cicle superior.

MOLTES GRÀCIES, FAMÍLIES!!!

PROJECTE GLOBAL DE CENTRE: EL JOC

Us deixem un petit resum de la representació que els alumnes, mestres i algunes     famílies de l'escola han realitzat sobre l'inici del projecte global de centre: EL JOC.

JUGUEM?