Home Cicle Superior
Cicle Superior

SABÓ AL PODER

Hola, som el alumnes de 6è. Aquest any, tenim un projecte molt important, que és el projecte SABÓ. Nosaltres, estem molt nerviosos i nervioses per vendre sabó perquè mai ho hem fet però ja arribat el nostre moment i ara sentirem el mateix que tots els alumnes que han passat per 6è. QUINS NERVIS!!! Per això hem fet un vídeo ensenyant-vos tot el procés, on per cert les famílies ens han ajudat molt, MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES!! Per si no ho sabeu, estarem venent sabons 100·/. naturals a la fira de la Puríssima els dies 6,7 i 8 a la zona de la muntanyeta. Com cada any, venem sabó per recaptar diners i anar-nos tots junts a esquiar. Gràcies a les nostres mestres/tutores per ajudar-nos.

Esperem que us agradi el vídeo que vam fer amb molt esforç i il·lusió.

US ESPEREM ALLÀ.

DE PART DELS ALUMNES DE 6è

Darrera actualització de dimecres, 5 de desembre de 2018 17:19

Les classes de 6è a la Fira de la Puríssima

Els nens i les nenes de 6è vendrem sabó per recaptar diners per anar a l'esquiada tots junts.

Estarem en una parada a la Fira de la Puríssima, venent sabons naturals corporals, sabons per la roba i bossetes d'olor.

Els dies 6, 7 i 8 de desembre, des de les 10 a les 21 hores, us hi esperarem amb molta il·lusió.

Bona festa de la puríssima!!!

6èA. PRESENTACIÓ CURS

Hola, nosaltres som la classe de 6è A i per fi som els grans de l’escola.

Ens agradaria presentar-nos dient que no parlem molt i que mai ens enfadem però no seria veritat. Som xerraires i de vegades ens molestem… encara que també juguem i parlem junts i formem un grup molt bo. Hem acollit molt bé a una nova companya, tot i que preferim dir a una nova AMIGA. El seu nom és Nayala i ve d’una escola que es diu Mercè Rodoreda i està a Santa Coloma de Gramenet. La nostra profe és la mateixa que el curs passat, la    Mª José.  Esperem que sigui el millor curs del món!

Darrera actualització de divendres, 26 d'octubre de 2018 15:09

5è A. PRESENTACIÓ CURS

Hola!!

Som la classe de 5è A i som 23 alumnes, 11 nenes i 12 nens. Tenim una mestra nova, que es diu Montse i és molt maca i sap anglès.

Som una classe molt activa, juganera i treballadora. Som molt amics i amigues.

Esperem que aquest any sigui divertit I que aprenem moltes coses noves.

Bon curs!!