Home Cicle Superior
Cicle Superior

5è A. PRESENTACIÓ CURS

Hola!!

Som la classe de 5è A i som 23 alumnes, 11 nenes i 12 nens. Tenim una mestra nova, que es diu Montse i és molt maca i sap anglès.

Som una classe molt activa, juganera i treballadora. Som molt amics i amigues.

Esperem que aquest any sigui divertit I que aprenem moltes coses noves.

Bon curs!!

5è B. PRESENTACIÓ CURS

ELS DE CINQUÈ ENS PRESENTEM

Hola, bon dia famílies del Gaudí! La classe de cinquè B es presenta!

Som tretze nens i deu nenes i som xerraires, alegres i entusiastes i tenim moltes ganes de començar aquest curs. La nostra tutora és la Mónica que com sempre ens ajuda a seguir endavant amb la seva manera d’animar-nos i fer-nos classe. Ens agraden les aventures, les excursions i anar a la piscina, i sobretot fer pinya, quan algú no sap alguna cosa o té un problema l’ajuden els seus companys. Aquest any han vingut dos nens nous, l’Adrián i la Charleny, que són amables i juganers com nosaltres. El que menys ens agrada és estar avorrits i el que més ens agrada és estar en grup amb la nostra tutora.

Esperem d’aquest curs treballar dur i aprendre molt!

Atentament,

L’equip de 5èB

Darrera actualització de dimarts, 9 d'octubre de 2018 15:48

6è B. PRESENTACIÓ CURS

Hola, bon dia famílies, ja som a sisè! Aquest any és l’últim curs, i el volem aprofitar al màxim ja que som els més grans de l’escola.

Estem aconseguint el nostre repte del curs passat: ser més puntuals. També hem de millorar no xerrar tant quan no toca i respectar el torn de paraula.

Tenim una mestra nova que es diu Laura Guerrero, però en veritat no és nova perquè ja la vam tenir a primer. Ha arribat una alumna nova que es diu Agatha i ens agrada que estigui amb nosaltres.

Som una classe xerraire, a vegades som una mica ganduls quan no ens agrada l’assignatura però quan tenim una motivació ens esforcem i som treballadors.

Aquest curs serà especial, inoblidable i ens ho passarem genial!!!

Darrera actualització de dimarts, 25 de setembre de 2018 11:25

Lliga dels Llibres 2018

Hola famílies,

Els cinquès gaudinians participen, arriben a la final i guanyen la Lliga de Llibres 2018.

La Lliga de Llibres de Sant Boi una bona iniciativa d'impuls i dinamització de la lectura!!
Felicitats a tots els participants!! El premi és llegir perquè llegir ens fa créixer, llegir ens fa lliures!!!

Darrera actualització de dilluns, 11 de juny de 2018 12:41 Llegiu-ne més...