Home Escola
Escola

ENGLISH CORNER

Famílies,

A partir d'aquest moment, els articles que fan referència a l'àrea de Llengua Anglesa de la nostra escola, els publicarem en el nou espai NODES que estem creant.

Aquí teniu el link de l'ENGLISH CORNER, amb les últimes publicacions.

PROJECTE SABÓ

Bon dia famílies del Gaudí,
Els nens i les nenes de 6è estem fent un projecte molt important per a nosaltres: el PROJECTE SABÓ. Hem preparat aquest vídeo per explicar-vos totes les coses que hem fet i el més important: el motiu pel qual ho estem fent.
Esperem que us agradi.
Els nens i les nenes de 6è.

SABÓ GAUDÍ 100% ARTESÀ

Aquest és el cartell publicitari que hem fet els nens i les nenes de 6è per promocionar i vendre els nostres sabons.

Darrera actualització de diumenge, 1 de desembre de 2019 20:30

CELEBREM SANTA CECÍLIA

El passat 22 de novembre va ser Santa Cecília, el dia de la música, i  ho vam voler celebrar tots junts.

Vam anar al gimnàs i vam sentir la cançó  “Juga, juga” de Xiula que, al llarg de la setmana, havíem après (i que hem volgut relacionar-la amb el nostre projecte global de centre: EL JOC). Vam seure al terra formant 3 cercles concèntrics i vam cantar la cançó tots junts. Cada classe havia portat una lletra decorada i, totes juntes, formaven la frase: DRET AL JOC!!

Després vam jugar tots plegats amb les joguines que els nens i nenes havien portat de casa per compartir.

Mireu què bé que ens ho vam passar!

;

Darrera actualització de dimarts, 26 de novembre de 2019 15:38

LA CASTANYADA

Aquí teniu un vídeo de les activitats que s'han fet a l'escola per la Castanyada.

Algunes van ser compartides entre cicles i d'altres amb l'ajuda dels padrins als fillols.

TAmbé van comptar amb la participació de les famílies, tant per acompanyar a la sortida dels més petits, com per ajudar a fer els panellets a cicle inicial i mitjà, i les galetes i pastissos a cicle superior.

MOLTES GRÀCIES, FAMÍLIES!!!