Home M3: MÉS MÚSICA, MESTRES!
M3: MÉS MÚSICA, MESTRES!

DALTABAIX 2018

L'Escola Municipal de Música Blai Net ens ha facilitat el vídeo del Daltabaix 2018, on podreu gaudir de l'actuació dels alumnes de les classes de cinquè que participen en el PROJECTE M3

Van ser 14 grups musicals i 420 persones vingudes de diferents escoles i entitats catalanes que van actuar pels carreres del nucli antic, el matí del dissabte de Festa Major.

Darrera actualització de dimarts, 29 de maig de 2018 17:24

Música: Andreu Heredero inventa un instrument

Demaneu als vostres nens i nenes que us expliquin qui és l'Andreu Heredero i la història del seu nou instrument.

Projecte M3: Actuació final de curs 2015-2016

Aquí teniu el vídeo de l'actuació del grup de 4t.

Cantata “ Els Quatre elements”

Amb tots vosaltres: Cantata “ Els Quatre elements”

Dos Projectes que hem dut a terme a l’escola durant aquest curs s’han posat en joc per dur a escena la Cantata “Els quatre elements”:

El projecte mediambiental “Terra i Humans , units de les mans”, un projecte que ens ha dut a realitzar accions transformadores i de compromís amb el medi ambient i la sostenibilitat.
I d’una altra banda el Projecte artístic M3 “Més Música Mestres” un projecte de col·laboració amb l’escola Municipal de Música Blai Net amb l’objectiu que cada infant pugui tenir i aprendre a tocar un instrument ( UIUI, un infant, un instrument) i que anem trobant més moments per cantar junts a l’escola.

El Complex Esportiu Pau Gasol es va omplir d’art: música, cançó, dansa, pintura i poesia. I els artistes, els nens i nenes de l’escola Antoni Gaudí i les seves mestres i els nois i noies de l’escola de Música i els seus mestres. Ens va acompanyar l’artista etíop Tamrat Gezahegne que dedica la seva pintura als pobles indígenes que defensen de manera autèntica i real, la Terra que ens acull.

Aquest espai es va omplir de so, llum, paraules, moviment, color ...i emoció!!!

Comunitat educativa de l’escola Antoni Gaudí

Cantata 'ELS 4 ELEMENTS'

Benvolguts amics i amigues!
Tenim el plaer de presentar-vos l’espectacle d’art que realitzarà tot l’alumnat de l’Escola Gaudí, juntament amb l’EMM Blai Net:
“ELS 4 ELEMENTS”
Cantaran les veus de 302 alumnes, sonaran els instruments de vent metall de l’alumnat de 4t, tocaran els músics de les orquestres de la Blai Net, dansaran els infants d’infantil i es pintaran in situ uns quadres plàstics.
Aquesta Cantata està emmarcada dins el Projecte mediambiental de l’escola Antoni Gaudí “Terra i humans units de les mans” i dins el Projecte M3 “Més Música Mestres”.
Data: divendres 3 de juny
Lloc: Complex Esportiu Pau Gasol

VENIU A GAUDIR DE L’ART I
A EMOCIONAR-VOS AMB NOSALTRES!!