Home Cicle Superior PRESENTACIÓ CLASSE DE 6è A

PRESENTACIÓ CLASSE DE 6è A

L'ÚLTIM CURS!

Hola, som els més grans de l’escola i esperem que aquest curs sigui únic i especial per ser l’últim.  Aquest any ha arribat un nen nou a la nostra classe que es diu Joaquin i ara som 11 nenes i 13 nens. La nostra mestra torna a ser la Laura, després de 3 anys. Ens vam alegrar molt de saber que la tindríem de tutora perquè ja la coneixem.

Som una classe divertida, xerraire i juganera, però alhora molt treballadors i treballadores. Tots els nens i nenes de la classe som diferents i únics.

Aquest curs tenim molts projectes especials com el projecte sabó, l’esquiada, el musical... i tenim moltes ganes de començar-los!!

Esperem acabar el curs amb molts records  i gaudir-los al màxim! I cada dia que passem junts i juntes sigui especial.

Mai oblidarem l’escola ni els bons moments que ens ha donat.

BON CURS!!

La classe de 6èA