Home Consell Escolar CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

M’adreço a vosaltres per comunicar-vos l’inici del procés de renovació parcial del consell escolar.

Com ja sabeu el consell escolar és el màxim òrgan col·legiat representatiu de la comunitat educativa, en ell s’hi troben representants dels diferents sectors de l’escola: professorat, personal d’administració i serveis, famílies d’alumnes i Ajuntament.

Aquest procés d’eleccions és una oportunitat de participació i una expressió de coresponsabilitat en la tasca que l’escola realitza amb l’objectiu d’avançar plegats en la construcció del futur dels nostres infants.

Des de l’escola, us volem encoratjar a participar presentant-vos com a candidats i candidates per representar les famílies. Les candidatures s’han de presentar a direcció i teniu temps fins el 16 de novembre. Hem d’escollir 3 representants de les famílies.

I sobretot us volem animar a venir a votar el dia de les eleccions, que seran el 30 de novembre, a les hores d’ entrada i sortida de l’escola. La mesa electoral estarà situada al porxo de l’escola. Us haureu d’acreditar i portar el DNI.

Us animem a participar en aquest procés d’eleccions!

Maite Fillat

Directora Escola Antoni Gaudí

Sant Boi de Llobregat, 7 de novembre de 2018

PROCÈS

8/11/2018

Publicació del cens electoral i del nombre de representants que s’han d’escollir. Per tal de comprovar el cens haureu de consultar al tauler situat al vestíbul del centre.

8 al 13/ 11/2018

Reclamacions del cens electoral.

9 al 16/

11/2018

Termini per a la presentació de candidatures.

14/11/2018

Constitució de les meses electorals.

15/11/2018

Publicació del cens definitiu.

20/11/2018

Publicació de candidatures.

30/11/2018

Eleccions sector pares i mares d’alumnes.

5/12/2018

Publicació de resultats i membres electes.

Darrera actualització de divendres, 9 de novembre de 2018 16:15