Home Educació Infantil PRESENTACIÓ P3 (Curs 17-18)

PRESENTACIÓ P3 (Curs 17-18)

SOM LA COLLA DE P3 I AQUEST ANY SOM ELS NOUS I ELS PETITS DE L'ESCOLA... PERÒ EP! NOMÉS SOM PETITS I PETITES DE MIDA PERQUÈ PER DINS JA SOM MOLT GRANS! SOM PETITES GRANS PERSONETES, SEGUR QUE HI ESTEU D'ACORD, OI?

SOM UN GRUP MOLT JUGANER I DIVERTIT, ENS ENCANTA EL PATI I DESCOBRIR COSES NOVES, TAMBÉ ENS AGRADEN MOLT LES SORPRESES I BALLAR... I ÉS QUE ENS PASSARÍEM EL DIA BALLANT!  TENIM MOLTA ENERGIA I GANES D'APRENDRE AMB LES PROPOSTES I ELS ESPAIS QUE TROBEM A L'AULA.

LA JUDIT ÉS LA NOSTRA MESTRA, AMB ELLA HEM CONEGUT L'ESCOLA I DESCOBERT QUE TÉ UN BEBÈ A LA PANXA!!! PER AIXÒ, ARA HEM CONEGUT A LA FABI, I DE LA SEVA MÀ DESCOBRIREM MOLTES COSES I VIUREM NOVES AVENTURES. LA LOURDES TAMBÉ ENS AJUDA I ESTIMA MOLTÍSSIM...SABEU QUÈ? ELLA ESTÀ APRENENT A FER DE MESTRA I NOSALTRES TAMBÉ APRENEM D'ELLA! SI ENS VOLEU CONÈIXER, VENIU A CLASSE, PASSAREM UNA MOLT BONA ESTONA!