Home M3: MÉS MÚSICA, MESTRES! Cantata “ Els Quatre elements”

Cantata “ Els Quatre elements”

Amb tots vosaltres: Cantata “ Els Quatre elements”

Dos Projectes que hem dut a terme a l’escola durant aquest curs s’han posat en joc per dur a escena la Cantata “Els quatre elements”:

El projecte mediambiental “Terra i Humans , units de les mans”, un projecte que ens ha dut a realitzar accions transformadores i de compromís amb el medi ambient i la sostenibilitat.
I d’una altra banda el Projecte artístic M3 “Més Música Mestres” un projecte de col·laboració amb l’escola Municipal de Música Blai Net amb l’objectiu que cada infant pugui tenir i aprendre a tocar un instrument ( UIUI, un infant, un instrument) i que anem trobant més moments per cantar junts a l’escola.

El Complex Esportiu Pau Gasol es va omplir d’art: música, cançó, dansa, pintura i poesia. I els artistes, els nens i nenes de l’escola Antoni Gaudí i les seves mestres i els nois i noies de l’escola de Música i els seus mestres. Ens va acompanyar l’artista etíop Tamrat Gezahegne que dedica la seva pintura als pobles indígenes que defensen de manera autèntica i real, la Terra que ens acull.

Aquest espai es va omplir de so, llum, paraules, moviment, color ...i emoció!!!

Comunitat educativa de l’escola Antoni Gaudí