Home Activitats Info AMPA: Google+

Info AMPA: Google+

Benvolgudes famílies, us recordem que al Google+ de l'AMPA podreu trobar molta informació i el següent article:

Bon dia a tots i totes. Avui estem molt feliços de poder-vos avançar que, en un parell de setmanes, començaran les obres per arranjar la Plaça Salvador Allende.
La setmana passada la Direcció i l'AMPA de l'Escola es van reunir amb el Regidor del Barri Marianao, +Luis Pérez, per tal de donar el nostre vist-i-plau i explicar-nos la manera de dur a terme aquest projecte.

Els alumnes de sisè van presentar els resultats de l'enquesta i una maqueta.

En la reunió també es va acordar que, en un període curt de temps, l'Alcaldessa Lluïsa Moret i el mateix +Luis Pérez vinguin a l'Escola a parlar amb els alumnes de sisè per tal de definir el que serà la nova Plaça Gaudí, que estarà enllestida abans de la primavera.

Darrera actualització de dilluns, 3 de novembre de 2014 21:48